beleggen, vermogensbeheer, fondsbeleggen, sparen, vermogensgroei, vermogensbank, alex

ALEX CROSSMEDIALE CAMPAGNE

Alex introduceerde eind 2015 voor haar 150.000 klanten! een compleet nieuw en verbeterd beleggingsplatform.

De ervaring leert dat klanten altijd even moeten wennen aan zo een grote verandering. Voor het creëren van voldoende draagvlak bij haar klanten voor deze veranderingen en om ze goed te informeren, heeft Alex samen met Tusch gewerkt aan het uitrollen van een crossmediale campagne. Het accent ligt op de positieve kanten van een dergelijke verandering.

WHAT’S IN IT FOR ME?

Keywords zijn: gemakkelijk, vertrouwd, gebruiksvriendelijk, toegankelijk, veilig en snel.

Het centrale punt in de campagne is de actiesite. Deze website en alle daarbij behorende communicatiemiddelen en entry points zijn door Tusch gemaakt:

  1. 3 uitleg video’s die in vogelvlucht de nieuwe features van de klantenomgeving belichten.
  2. twee video’s met een meer persoonlijke invalshoek; de directeur van Alex en een van de developers van het nieuwe platform aan het woord omtrent de veranderingen.
  3. ontwerp en bouw van een e-mail campagne.
  4. een (fysieke) kaart ontworpen met een korte omschrijving van de veranderingen met een duidelijke call-to-action naar de actiesite.
  5. op de lead-site werd een duidelijke banner geplaatst naar de actie-site.

Meer weten over een cross mediale campagne?
Neem dan contact op met Marc Slingerland.

ALEX CROSSMEDIALE CAMPAGNE

ALEX CROSSMEDIALE CAMPAGNE

ALEX CROSSMEDIALE CAMPAGNE