vrijwilligers community

CROSSMEDIALE CAMPAGNES NEDERLAND CARES

Nederland Cares biedt de mogelijkheid om te ‘vrijwilligen’ wanneer het jou uitkomt. Je kunt zelf bepalen aan welke activiteit je wilt deelnemen, wanneer je dat wilt doen en met wie. 100% Flexibel dus.

BRANDING CAMPAGNE

Ter ondersteuning van de introductie van de nieuwe website ontwikkelden we een crossmediale campagne. Middels advertenties, banners, posters en flyers wordt de doelgroep aangesproken op het feit dat ze naast hun carrière ook op zoek zijn naar maatschappelijke voldoening. Met succes. De campagne leverde een vertienvoudiging op van het websitebezoek met een hoge conversie.

DE WEEK VAN DE ONTMOETING

Voor ‘De week van de ontmoeting’ van 30 september tot en met 6 oktober, ontwikkelden we een activerende crossmediale campagne waarbij advertenties, online bannering, buitenreclame en social media werden ingezet.

NACHT VAN DE VRIJWILLIGER

Om te vieren dat ze inmiddels 10 jaar bestaan organiseerden ze de ‘Nacht van de vrijwilliger’. Voor hun vrijwilligers, maar ook voor potentiële vrijwilligers. We ontwikkelden daarvoor deze activatiecampagne. De campagne is een van inzendingen voor de NRC Charity Awards.

“Wat is de uiting gaaf geworden! We zijn er echt ontzettend blij mee”
Gepke van de Laar – Directeur Nederland Cares.

VIDEO

We ontwikkelden een flitsende video voor hen waarin hun propositie in een minuut duidelijk wordt gemaakt.

 

CROSSMEDIALE CAMPAGNES NEDERLAND CARES

CROSSMEDIALE CAMPAGNES NEDERLAND CARES

CROSSMEDIALE CAMPAGNES NEDERLAND CARES