Binck, Online, Beleggen

DYNAMIC CONTENT-CAMPAGNE VOOR BINCK

Wanneer je de komende weken de vakantiegeld-bannercampagne van Binck tegenkomt, bekijk het dan eens meerdere keren. Je zult zien dat de content telkens anders is. Op deze manier kan Binck heel eenvoudig testen welke copy en welke call-to-action het beste presteren. Zodoende is de campagne op basis van deze informatie heel snel te optimaliseren. Voor deze dynamic-content campagne maakten we gebruik van Google Studio.

Dynamic content

Naast deze mogelijkheid, waarbij er variabele content gebruikt wordt, biedt Google Studio tal van andere opties om online campagnes nog meer te laten opvallen en optimaal te laten presenteren. Je kan feeds gebruiken als dynamic content. Denk bijvoorbeeld aan een weer-feed. Of voor een evenement kan je laten aftellen naar de dag van het evenement of de beschikbaarheid van kaartjes tonen.

 

Rich media

Google-studio biedt uitgebreide mogelijkheden voor Rich Media-campagnes. Deze campagnes, ook wel high impact campagnes genoemd,  kunnen veel meer dan alleen het aansporen tot het klikken naar een site. De gebruiker kan bijvoorbeeld de banner uitklappen (expandables) en een spelletje spelen, info-graphics bekijken of een video kijken. Naast Google studio maken we ook gebruik van Adrime.

Wij zijn Google studio certified.

Google studio